dinsdag 11 juni 2013

vintage kaart



 Hoi Allemaal ik wilde jullie nog even het derde kaartje laten zien die ik weer in opdracht heb gemaakt. Dit x weer een vintage kaart.
Heb hiervoor weer de naaimachine gebruikt . verder zijn de andere producten allemaal weer verkrijgbaar in de winkel van Nellie Snellen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Voor nu weer een drukke week voor de boeg. Morgen vieren we het kinderfeestje van Niek en volgende week zijn teun en niek alle twee jarig. teuntje word alweer 3 jaar en niek 8 jaar.
Wat vliegt de tijd toch voorbij zeg . Kan me de geboorte van hun beide nog als de dag van gister na voren halen.
 Verder ben ik nu met scrappaginas bezig. Ik heb er bijna 1 klaar en dan de 2de nog afmaken en dan heb ik weer een opdracht klaar. Zo leuk om te doen, Verder krijgen de kids hier al bijna vakantie op 28 juni al dus drukke weken op school nu en dat is ook wel aan de kids te merken. Maar ik probeerm zo goed mogelijk het dagelijks ritme er in te houden maar helaas lukt dat ook niet altijd.
 
Nou in ieder geval leuk dat jullie weer even op mijn blog zijn geweest .
Liefs Sandra

10 opmerkingen:

  1. Wauw Sandra wat een supermooie kaart, een beauty vind ik het, top. Veel plezier morgen en jeetje dacht dat wij het vroegst waren dit jaar met de zomervakantie maar zie nu dat een andere regio nog eerder begint.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaart en zo'n leuk plaatje!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Believe...wat een schitterend toepasselijk woord bij dit plaatje!!! Hele mooie kaart is dit...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is een beauty Sandra.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende Vintagekaartje Sandra!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit Sandra!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend!! erg mooie en lieve plaatje zit er op dat kaartje.
    veel plezier morgen met het feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Sandra.Voor morgen een fijne dag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen