dinsdag 28 mei 2013

huwelijk



Hoi allemaal,
 
Ik ben vandaag al heerlijk aan de freubel geweest nadat ik gister te horen kreeg dat
een kennisje ten huwelijk is gevraagd,
Heb de vlinders van timholtz op de kaart verwerkt. Was helemaal happy toen ik op mp zag staan dat iemand van deze mal stansjes deed verkopen. zo hoef ik niet de dure mallen te kopen aangezien mijn budget dat ook niet meer zo snel  de mogelijkheid  voor bied
Verder heb ik een cute afdrukje van magnolia gebruikt. deze vind ik nog steeds zo lief.
 Verder wilde ik jullie nog vragen of er iemand wat afdrukjes van magnolia voor mijn heeft  van de afgelopen collectie's. Ik heb namelijk sinds 2011 geen nieuwe afdrukjes meer gehad. Ik kleur zelf met coppics dus de afdrukjes moeten daar wel voor bestemd zijn.
Je kunt me mailen als je iets voor me hebt en dan hoor ik wel wat de kosten zijn ervoor
 
 
bedankt voor het langs komen op mijn blog en een fijne avond nog,
 
Liefs Sandra


8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sandra, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Sandra.Heb je een mailtje gestuurd hopelijk komt die aan en laat het me dan maar weten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje zo heerlijk in het roze! Helaas ik kan je niet helpen anders had ik zeker gedaan!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke kaart!!
    en helaas kan ik je hieraan je niet helpen.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen