vrijdag 26 april 2013

Vintage kaartje

In de tussentijd heeft Kim de dochter van Nellie Snellen de kaartjes ontvangen dus ik kan de andere nu ook aan jullie laten zien.
Het is een vintage kaartje met bijna alleen producten uit hun winkel. Verder heb ik de naaimachine weer voor  de dag  getoverd en afgestofd om de hoekjes te voorzien van een stikrandje. 
Verder heb ik de freubelkoorts weer goed te pakken want ik ben inmiddels begonnen aan een klein projectje voor de juf van Rens die in verwachting is van hun vierde kindje. Maar daar mogen jullie nog even op wachten .
 
Fijne dag allemaal en dank je wel voor het langs komen op mijn blog.
 
Liefs sandra




11 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie vintage kaart Sandra.
    En leuk dat je weer in blogland bent :)

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    een superleuk kaartje met een erg schattig plaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,
    Goed om weer wat van jou te horen! Vorige week nog vroeg ik mij nog af, hoe het met jou en de jongens zou gaan (toeval?).

    Wat zijn de jongens gegroeid, mooie knullen heb je, Sandra! Hier mag je trots op zijn!

    Gefeliciteerd met je designerschap bij Nellie Snellen! Een hele eer, die je van harte gegund is! Mooie kaarten laat je ons zien.

    Leuk dat je terug bent in blogland! Geniet ervan.
    Groetjes en een goed weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!!
    Fijn dat je weer wat aan jezelf toe kan komen, dat geeft energie en rust.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje je hebt erg je best gedaan sucses fijn weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,

    wat een mooi kaartje heb je gemaakt. En ben ook benieuwd naar je freubeltje voor de juf.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook weer zo'n mooi kaartje!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sandra wat een schitterende kaart, helemaal geweldig vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeel mooi kaartje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wat een prachtige kaart Sandra, Leuk dat je weer in blogland bent.
    En wat zijn de jongens gegroeid zeg super leuke knullen allemaal.
    Ben benieuwd naar je volgende post.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen