woensdag 21 maart 2012

een nieuw begin

Hoi allemaal,
inmiddels weer enkele weken verder en al volledig gesetteld in ons nieuw huisje. Kinderen voelen zich erg prettig hier en ze slapen ook wonderbaarlijk goed in hun nieuwe slaapkamer ondanks dat ze 2 aan 2 slapen op een kamer. Afgelopen week ook de tuin onderhanden genomen en gaszoden gelegd dus over een ruime week mogen ze er lekker op spelen . En bij een nieuwe start hoort een nieuwe coupe vond ik zelf dus gisteren mijn haren helemaal kort geknipt en geverft. Ik was dat lange haar zo zat.
Verder heb ik nog geen tijd gehad om weer aan de freubel te gaan maar dat komt mede doordat de twee kleintjes op het moment erg veel aandacht vragen. Stan is eigenlijk toe aan school maar moet helaas nog tot na de grote vakantie wachten. En teun mag ook nog niet na de creche . En als stan er 2 dagdelen per week wel heen gaat ,gaat teun boos op de grond liggen en stampij staan maken dat hij wil blijven. Dus al met al 2 handen bindertjes op het moment.
Je kunt begrijpen dat het dan niet echt handig is om in het bij zijn van de jongens iets te gaan freubelen. En nu het mooie weer eraan begint te komen zit ik liever buiten dan binnen in huis.
Maar er zal vast en zeker wel weer wat gemaakt gaan worden door me.
liefs sandra

14 opmerkingen:

  1. Fijn hoor zo'n nieuwe coupe. Ziet er leuk uit. Lekker zonnig. Geniet van het mooie weer en van de jongens. Het knutselen komt wel weer als je tijd over hebt.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kapsel is echt super leuk. lekker vlot. Fijn om te horen dat de verhuizing goed gegaan is en dat de kindjes ook al liggen ze met z'n 2tjes op een kamer het ook goed naar hun zin hebben. is toch even een hele verandering. En de 2 jongste moeten gewoon nog even wennen over een tijdje kun je weer lekker je frutsels en freubels oppakken

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ik op fb al zei, vind dit leuker dan het lange haar....knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het je zo goed gaat. Heel veel succes met alles en tja met de jongens blijf je altijd bezig!! Je hebt een prachtige coupe.
    Groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi om te lezen dat het de goeie kant opgaat
    en een prachtig foto
    komt wel weer als de kids wat groter zijn
    mijn jongste zoon mag volgende maand naar de psz voor 2 dagdelen, ben ik wel even blij om hoor. Ook omdat ik straks weer een maandje de opvoeding alleen is als mijn partner weer overver is
    heb ik woensdagochtend helemaal voor mezelf in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn te lezen dat alles zo goed met jullie gaat.Het korte coupje staat je erg leuk.
    Geniet maar van de zon en je nieuwe leventje,het freubelen komt wel weer als je er aan toe bent

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk dit nieuwe kapsel staat je erg goed geniet van je huis en de kinderen en je nieuwe liefde veel geluk toegewenst dat heb je wel verdiend groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi meis
    fijn dat je nu lekker op je plekje zit meis
    ja kinderen wat zal ik zeggen, ze houden je bezig hé meis, ik ben blij dat ik ze niet heb, en helemaal niet met 2 invalide ouders
    voor jullie en voor ons een goed jaar dus, mijn man is getransplanteerd meis, en het gaat goed met hem,het gaat in een super tempo, en hopelijk blijft het zo
    zometeen lekker van je tuintje genieten en we zien vanzelf weer mooie creatie's verschijnen meis, succes
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te horen dat je goed gesettled bent samen met de boys. Geniet van het lekkere weer en je nieuwe start en dat freubelen komt vanzelf weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een nieuw begin met een nieuwe look.....staat je geweldig je ziet er goed uit!!!!
    Fijn hoor dat het goed gaat en het knutselen komt wel weer....veel plezier en geluk in je nieuwe huisje..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je leuk je nieuwe look!
    Wat fijn om te lezen dat je je draai weer hebt gevonden in je nieuwe huis.
    Het is eigenlijk ook veel te mooi weer om binnen te gaan zitten knutselen.
    Misschien dat je in de avonduurtjes nog wat kan, doen al kan ik me voorstellen dat je daar de puf dan niet meer voor hebt.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn dat het goed met jullie gaat :D en die nieuwe coop staat je goed hoor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet er goed uit, Sandra. Het ga jullie goed!
    Hopelijk vind je gauw weer tijd voor je hobby: het maken van prachtige dingen!
    Fijne vrijdag,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjee Sandra
    Ik was een rondje aan het hoppen, wat er de laatste tijd eigenlijk gewoon niet meer van komt.
    En nu lees ik hier dat je een wel hele nare tijd achter de rug hebt.
    Ik hoop dat je het goed naar je zin hebt in je nieuwe huis en de kinderen natuurlijk ook.
    Je nieuwe cuope ziet er wel heel leuk en fris uit hoor.

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen