zondag 5 december 2010

Simpel en Lief

Hoi allemaal,
Zo had ik de vrijdag ingepland om lekker te kunnen freubelen is het helaas weer niet volgens planning verlopen,
Ik ben eerst weer na het tandtechnischlab gemoeten omdat ik vanaf dinsdag niet meer kon eten door de nieuwe kroon( ik kon mijn kiezen niet meer op elkaar plaatsen) daarom is hij ook los gaan zitten. Bij het lab hebben ze het opmaat gemaakt zodat ik mijn kaak weer kon sluiten. Echter het volgende probleem was dat de tandarts de kroon weer tijdelijk vast moest gaan zetten maar wat bleek nu die hadden gewoon al weekend. Toch maar eerst weer na huis gereden om de dienst doende tandarts dan maar te bellen, moest ik gewoon tot einde van de middag wachten tot ik kon komen. zelf maar telkens die kroon op zijn plek duwen.
Al met al eind van de middag hadden ze hem eindelijk vast gezet en daarna na een uur mocht ik eindelijk weer eten.Maar toen ik gistermorgen wakker werd voelde ik gewoon dat hij weer los is gaan zitten , Gelukkig niet zo los als de dag daarvoor maar prettig is anders.
Morgenvroeg maar gelijk weer mijn eigen tandarts bellen want ik ben nu echt een beetje boos aan het worden. Zijn we inmiddels 4 weken verder en nog niets is klaar.( ik baal echt enorm)
Maar goed gister morgen na rens zijn voetbal heb ik dit kaartje gemaakt , simpel en lief.
Later in de middag hebben we gegourmet en daarna had zwarte piet heel veel kadootjes op de benedenbadkamer verstopt. En vanmorgen waren ze alle 3 al heel vroeg wakker om met hun nieuwe kadootjes te kunnen spelen. Vanmiddag nog na mijn schoonouders en dan zit het er weer op en wordt het weer tijd voor de kerstboom.
ZO ga dadelijk nog maar even met de aquamarkers stoeien want ik vind het toch heel anders dan met de distress kleuren. Vooral het gezichtje heb ik nog moeite mee.
Fijne zondag allemaal

36 opmerkingen:

  1. heey sandra,

    het was al even geleden dat ik gereageerd heb. ik heb hier weer een aantal prachtige kaartjes gezien!!!

    ik hoop dat de tandarts snel kan helpen en dat het dit keer goed gebeurd want een losse kroon is zeker niet fijn.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend van je kroon. Leuke kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    wat een onwijs leuke kaartjes, ook die van donderdag!!! Zijn dat digi's of stempels? Vind ze écht onwijs leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje !! Mooi papier
    Vervelend hoor die kroon, ik hoop dat het morgen goed komt en dat je dan weer normaal kan eten !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Sandra,leuk he zo'n kroon,als alles goed gaat,ik hoop voor jouw dat het nu allemaal gauw goed komt
    Je kaartje is een plaatje
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sandra, je kaartje is prachtig! Schitterende kleuren zeg! Echt super. Maar wat een pech met je tanden zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat je eigen tandarts je morgen verder kan helpen! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sandra super mooie kaart hoor, en wat balen joh van die kies ,nou heel veel sterkte meis xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief kaartje Sandra....dat is balen van die kroon zeg....hopen dat het nu snel geregeld wordt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jee je vertelde het afgelopen week al van je kroon, maar ik zou het ook zat zijn hoor na 4 weken ellende! Morgen maar snel even teruggaan, en dan mag je best boos worden! je kaart is weer super, succes met de markers.... het is echt even oefenen maar jij kunt dat, weet ik zeker! Fijne sinterklaasmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Sandra!
    Fijne sinterklaaszondag.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart Sandra.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje heb je gmaakt Sandra! Je hebt wel pech de laatste tijd, veel sterkte met je losse kroon...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi sandra

    wat een ellende met je kroon,ik hoop dat ze het snel oplossen want het lijkt me erg vervelend!!

    een prachtig kaartje en heel mooi gekleurd!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart. En heel veel succes met het tandartsverhaal.

    Gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jeetje meis
    je hebt ook geen mazzel hé
    ik hoop dat je kroon snel gemaakt is, en dat het dan ook goed blijft zitten, zoals het hoort
    je kaartje is super mooi, en dat afdrukje is zo schattig
    een fijne zondag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een super schattig kaartje Sandra
    en wat vervelend van je kroon, kan me voorstellen dat je er van baalt
    fijne zondag
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Sandra,

    Ai ai, wat een drama met je kroon, zeg! Ik zou zeggen dat je er inmiddels ook wel boos om mag worden, er wordt echt geprutst, lijkt! Hopelijk maken ze het snel echt voor je in orde!!!
    Super leuke kaart heb je gemaakt, wat een leuke stempel is dat en de kleuren papier passen er super bij!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig is dit gave kaartje, en veel succes morgen bij de tandarts

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart weer Sandra! Succes met je kroon tis echt tobben zo he? Hopelijk gaat het snel beter.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat een dotje Sandra, Echt super leuk!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart sandra
    erg leuk
    en wat balen van je kies zeg sterkte;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke kaart hoor sandra
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  24. simpel, maar lief!! idd! Ga zo denk ik ook de tafel maar weer eens volgooien anders komt er helemaal niks van die kerstkaarten!
    Wat een getob trouwens met je kies zeg. Soms... Heb ook last van 1 kies, met warm en koud, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om die tandarts te bellen. Kom er liever niet, maar ja, zo werkt het niet he?? Succes ermee!!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooi kaartje, sandra!Ik vind het inkleuren al heel goed gegaan! Heel veel sterkte met je kies en de tandarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super mooi kaartje en ik zie dat je toch
    ook voor de Aquamarkers bent gegaan

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi en grappig kaartje weer Sandra!
    Veel sterkte morgen en nu zorgen dat het goed komt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart Sandra,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.
    Wat een toestand met je kroon,daar word je niet vrolijk van zeg.
    Hoop voor je dat morgen alles is word opgelost.
    Sterkte ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi kaartje Sandra. Je hebt het papier leuk gecombineerd. En ik vind dat je mooi hebt ingekleurd hoor. Succes met je tand...wat een gedoe zeg. Fijne avond , groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuk kaartje Sandra.
    Sterkte bij de tandarts.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen