dinsdag 7 december 2010

kopje koffie?





hoi allemaal,
Zo de verdoving van de tandarts is weer verdwenen en net gelukkig mijn bordje eten lekker leeg kunnen eten.
de nootkroon is geplaatst en nu maar duimen tot volgende week donderdag dat het dan helemaal goed komt. ik ga die nootkroon dadelijk nog missen na al die weken trouwe dienst (hihi)
maar goed mijn koffiepot is klaar en eindelijk op de foto gezet.
het papier is van tilda verder nog wat roosjes en ook heb ik stickels gebruikt maar dat is niet zo goed te zien.

Tussen de bedrijven door ben ik met een ontwerpje bezig geweest om een workshop mee te kunnen gaan geven. EEN PENNENBAKJE MET OPBERGVAKJES
Deze workshop is incl. gebruikte materialen om een pennenbakje met opbergvakjes te kunnen maken. . Heeft er iemand interesse dan kun je me altijd mailen welke zaterdag in januari of februari je eventueel zou kunnen ook voor verdere vragen kun je me altijd mailen.
Bij genoeg animo maak ik de definitieve datum of datums bekend.
zo nu snel even de boel op ruimen want ik moet zo na school voor de ouderavond

33 opmerkingen:

  1. Deze is ook erg leuk! Mooi papier!
    Was erg benieuwd hoe de koffiekan er uit zag.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sandra, je koffiepot ziet er geweldig uit! Leuk hoor, na de theepot wil ik deze ook nog een keer gaan maken. Fijn dat het wat beter gaat met je kroon, wat een ellende zeg! Veel sterkte ermee! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sandra
    wat een leuke koffiepot
    kan je hem ook in senseo model uitbrengen
    nee hoor grapje
    hij is heel mooi
    freubelgroetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwww Sandra,Wat schitterend gemaakt,en zo mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezellige koffiekan Sandra!....succes met je kroon!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee Sandra,
    Wat een originele kaart/cadeau/weggevertje! Super.
    Jij bent echt zo creatief! Geweldig.

    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is dit een leuke koffiepot Sandra! Lief dit papier ook van Tilda! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sandra

    gelukkig dat het weer iets beter gaat met je kroon!!

    wat een prachtige koffiepot heel mooi gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende koffiepot kaart heb je gemaakt san, leuk papier heb je ook gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig even rust in de mond, ik ken die pijn helaas ook.
    Wat een leuke koffiepot heb je gemaakt, een toppertje!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk Sandra! Zo romantisch met dat papier!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke koffie pot !!
    En wat is dat papier van tilda toch prachtig
    Blij dat je noodkroon weer vast zit en nu maar hopen dat ie blijft zitten tot volgende week !!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er leuk uit,ik zou bijna zin in koffie krijgen het enige nadeel is dat ik dat echt niet lust hihi
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf die koffiepot!!Heel leuk!!!
    Fijne avond.
    Succes met je kroon!!!(auw!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauuuw wat is dit weer schitterend,

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohh whow wat is die gaaf, schitterend en super origineel is deze pot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige koffiepot heb je gemaakt Sandra. Ik vind het zo'n super leuk idee om kado te geven.
    En erg lief Tilda papier heb je gebruikt...plaatje hoor!! Succes met je kroon..fijn dat het nu iig beter gaat.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig en heel erg leuk! Mooi romantisch papier heb je gebruikt.
    Goed dat de noodkroon je voorlopig helpt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra,

    Ontzettend leuk gemaakt!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wouw wat zie dat er super uit sandra
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend, waar haal je de ideeën toch??
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er super uit Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heej dat is een bekend koffiepotje!
    hahaha
    Heel erg mooi gemaakt!
    En wat een ellende met je kroon toch! Ik duim met je mee dat het volgende week helemaal opgelost is hoor.
    Ojah..en ik mail je gelijk want ik doe graag mee aan je workshop! Animo genoeg lijkt me!
    hahaha
    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sandra,
    Wat een leuke koffiepot. Zou er ook warme chocolademelk in kunnen? met een toefje slagroom en een speculaasje er bij?
    Groetjes,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi mag ik vragen waar dit patroon vandaan komt??
    super hoor
    \gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey wat leuk, dit is de " koffievariant"! Had ik nog nooit gezien! Ik vind hem super mooi geworden!
    Wat een ellende heb je toch met je kroon zeg, hopelijk gaat het allemaal gauw beter...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat Origineel en zo leuk! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat superleuk gemaakt!
    Een heel erg leuk kadootje zo!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jeej wat een super leuke creatie weer!!
    super geslaagd!!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuk idee, mag ik zo brutaal zijn en vragen om het patroon. Alvast bedankt Marjon
    marjon.vanriet@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat mooi zeg die koffiepot!
    ook heb je heel mooi papier gebruikt zeg.

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen