maandag 13 december 2010

Kadootje voor winnie

Hoi allemaal,

Zo het weekend is weer voorbij en ik wilde jullie even dit boekje laten zien wat ik gisteren aan winnie heb gegeven. De afdrukjes heb ik ingekleurd met de aquamarkers( ik begin het nu eindelijk een beetje te leren) Het papier wat ik heb gebruikt is van eline, mijn parelpen en kant heel veel kant.

Vanmorgen maar gelijk nieuwe op de marktgekocht . Ze hadden een opruimingsbak en tja daar zijn toch echt weer wat dingen aan mijn vingers blijven hangen. Het was ook zo goedkoop. Voor een een reststant stuk van ik denk een metertje of 5 voor 1 euro.

Dus een hele volle tas voor weinig geld.


















sorrie voor de vele foto's maar anders kon ik het niet goed inbeeld brengen.
verder wil ik jullie nog even vertellen dat ik een geweldige stempel heb gewonnen bij marie claire en van nathalie heb ik een award gekregen, dames heel erg bedankt
Verder wil ik even vertellen dat ik op 29 jan.( zaterdag) een workshop ga geven dus mensen vind je het leuk om te komen dan kun je me mailen voor meer informatie
Ik ga snel even kijken op jullie blog want de school is ook alweer over 3 kwartier uit.
fijne dag allemaal,

34 opmerkingen:

  1. schitterend boekje sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowowow Sandra,
    Dit is schitterend. Geweldig! Bedenk je dit helemaal zelf of haal je ook uit 'blogland' ideeën?
    Hebben jullie lekker gefröbeld gisteren?
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes, ze zijn super.
    Enne dat kant, i sinderdaad voor die hoeveelheid spotgoedkoop.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,

    Super mooi gemaakt hoor! Zal Winnie blij mee zijn geweest!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes Sandra!!
    Maakt niet uit hoor! Ik heb jou blijkbaar ook niet herkend :-) Ik was ook aardig ziekjes, dus je hebt me niet op mijn best gezien hihi..
    Groetjes! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk allemaal, en lekker he zo een graaibak hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig boekje heb je gemaakt!Winnie zal wel erg blij zijn met der kadootje.
    Veel kant aan een leuk prijsje,je zou wel gek zijn om dat te laten liggen,hihi

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk boekje heb je gemaakt zeg.
    Daar zal Winnie vast heel blij mee zijn geweest. Leuk met dat Eline papier. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie kaart.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is mooi zeg, wat een werk zal dat geweest zijn. Alles weer zo mooi gecombineerd en prachtig ingekleurd! Enne...ik wou dat wij ook zo'n kraam hadden op de markt, want ik vind het kant toch altijd best duur (maar kan het vaak ook niet laten liggen hoor). Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw die is weer super meis
    wat een prachtig kant heb je
    ik zou ook zoveel kant kopoen voor zo weinig geld
    gefeliciteerd met je gewonnen stempel meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MEid wat heb je weer leuke dingen gemaakt!! Echt helemaal te gek zeg!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whow wat een gaaf boekje, prachtig hoe je dit hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een geweldig gave creatie Sandra!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Sandra wat een geweldig boekje, helemaal super, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en schitterend doosje heb je voor Winnie
    gemaakt, super hoor

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo wat mooi zeg! Echt een prachtig boekje!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig boekje heb je gemaakt. Super leuk om kado te krijgen!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow geweldig sandra echt heel mooi gemaakt zo en super gekleurt hoor heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prachtig uit!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daar was Winnie inderdaad heel erg blij mee :D
    Helemaal geweldig om zelfgemaakte spulletjes te krijgen maar dit is werkelijk een pronkstuk!!

    Liefs Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow Sandra, dat ziet er mooi uit!
    En van de stempel, graag gedaan ; )

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hieeeeer heb je weer werk van gemaakt, hé meid.
    Knap gedaan !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gemaakt Sandra, echt knap zeg en het kleuren gaat je zeker al goed af zeg! Een prachtige creatie! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. het ziet er weer prachtig uit
    heel mooi gedaan
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er weer schitterend uit Sandra!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het ziet er allemaal schitterend uit. Wat een werk. Ik vind het echt super!
    Groeten Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sandra,geweldig,helemaal top!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oohh wat heb je dat mooi gemaakt Sandtra heel mooi gekleurd zo in combinatie met dit prachtige papier,

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuk boekje heb jij gemaakt.
    Zou best wel op workshop willen komen hoor maar ik neem aan dat jij in nederland woont, vermits ik met een L' etje rij mag ik nog niet naar jullie landje toe misschien in de toekomst dan.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super gave creatie heb je weer gemakt Sandra. Het ziet er schitterend uit.
    En veel plezier van je kant, je kan er nooit genoeg van hebben.Er is geen betere raad als voorraad.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi

    dat ziet er weer schitterend uit!!

    hele mooi kleuren heb je gebruikt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Sandra,

    Wat heb je weer mooie creaties gemaakt.
    Echt helemaal geweldig.
    Ik heb het je al vaker verteld, maar heb enorm veel respect voor je wat je allemaal doet.
    Een gezin met vier kinderen enz enz.
    Daarom staat er wat voor jou op mijn blog.
    Omdat ik vind dat je dit DIK verdiend.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat heb je een schitterend doosje gemaakt.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen