woensdag 1 december 2010

ik ben er weer.











Hoi allemaal,
Zo eindelijk ben ik van de pijn af en heb ik de inspiratie weer om aan een kaartje te beginnen en de tijd gevonden. Want wat een drukke weken zijn het verder ook geweest zo met de sintavond in aantocht. ( Bij mijn ouders hebben we het eral op zitten) Zaterdag en zondag nog en dan is het feest alweer afgelopen. Verder ben ik nu al 3 weken bezig met op en neer rijden na de tandarts en laboratorium. Mijn kroon moest vervangen worden en er moet dus een afdruk gemaakt worden en kleur bepalen voor de nieuwe kroon, Gister ben ik weer terug gemoeten en weer is het niet goed , De kleur ziet er niet uit en dan over de vorm nog niet te hebben gesproken, Bah bah. Zoiets overkomt mij nu altijd. Nu moet ik dus weer naar het lab terug voor de 3de keer en hopelijk snappen ze nu eindelijk hoe het moet en welke kleur mijn eigen tanden zijn want hier word ik helemaal simpel van. Maar goed uiteindelijk zal het denk ik wel een keertje goed komen.
Verder is afgelopen maandag niekje weer geopereerd en het gaat heel goed met hem , gister was hij alweer na school want we gingen pepernootjes op school bakken en dat wilde hij natuurlijk niet missen. ( ik heb mee geholpen)
wat betreft het kaartje ik heb nog geen tekst stempel op het witte vlapje gezet zo kan ik tegen die tijd kiezen voor wie ik hem gebruik
Morgen ga ik weer gezellig een dagje na angelique toe en als ik me niet vergis zie ik hetty en regina weer , dus dat beloofd weer een gezellige dag te worden.
fijne dag allemaal en als je na buiten gaat kleed je lekker warm aan want wat is het toch koud zeg.
liefs sandra

45 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart en dat stempel wat gaaf.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,

    oh tandartsen zwijg me ervan , brr en ik heb er dan nog schrik van ook :-)

    Leuke kaart heb je gemaakt en ik hoop dat jullie allemaal snel beter zijn en de tijden wat minder druk worden, want sebiet staan de ouders hyper en niet de kindjes hé :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra!

    Fijn dat je an de pijn af bent! Je hebt dan ook weer een super leuk kaartje gemaakt!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey meiske

    fijn dat je er weer bent, miste me (bijna) dageslijkse tripje hier heen toch wel moet ik zeggen. je kaartje is weer wat we gewent zijn van je...gewoon Top!..Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat je van je pijn af bent en weer een spuer leuk kaartje heb je gamaakt heb je mijn mailtje nog ontvangen!
    grt jans
    http://jans-freubelblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra ik heb je gemist hoor en fijn dat je weer beter bent. Leuk kaartje weer en tjee wat een toestand met die kroon. Succes ! en tot blogs, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je weer even te zien! gelukkig dat het beter gaat met je. Je hebt echt even een heftige tijd erop zitten zeg!! Je kaartje wat je hebt gemaakt is superrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je er weer bent!
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, die bloemen vind ik Super!
    Gelukkig gaat het ook goed met Niek.

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend kaartje sandra, mooie bloem heb je gemaakt
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar van je kroon,heel iritramt als alles mis gaat!!Maaarrreeeee,je kaartje is geweldig!!Super mooi!En wat een schattige stempel,heel lief!!!
    Fijne dag en succes met je kroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sandra

    Wat een super kaartje en wat zijn die afdrukjes geweldig !!!

    Tandartsen.... hou erover op, ik weet er alles van
    Veel succes ermee en het komt uiteindelijk allemaal wel goed
    Het is alleen jammer dat er altijd zo'n tijd overheen moet gaan
    groetjes Miranda
    P.s Fijn dat Niek zo snel is opgeknapt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn dat je weer on air bent meis.
    en wat n schattig kaartje heb je gemaakt.
    Beterschap met je zoontje en voor jezelf natuurlijk ook met dat gedoe met de tandarts.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Sandra! Veel plezier morgen x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sandra, wat fijn dat je hand het weer doet hihi!! Dat is wel te zien aan je mooie kaartje ook! Wat een enig bloemetje rechtsboven!! Dat verhaal over de tandarts had ik liever niet gehoor. Bij de laatste controle bleek mijn kroon ook niet goed te zijn en die moet er nu uit en er moet een nieuwe gemaakt worden pfff!! Leuk hè, tandartsen?? En je moet er nog veel voor betalen ook voor al die ellende grrrrr!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sterkte hoor met bij de tandarts, ja dat weet wat he,fijn dat het weer beter met niek gaat, leuke, lieve kaart heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Sandra

    Leuk dat je er weer bent. je kaartje is superleuk. Veel plezier morgen bij Angelique.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat het weer beter met je gaat en met niek ook.Je kaartje is weer prachtig erg leuke stempel.
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sandra,fijn dat het beter met je arm gaat,en de tandarts,praat me er niet over,
    Je kaartje is prachtig en morgen een hele fijne dag
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra...welkom terug!! Gelukkig gaat het weer beter met je. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt. Succes met de tandarts.
    Fijne dag groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sandra, Je kaart is prachtig geworden. Fijn dat je pijn weg is. Veel knutsel plezier.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fijn dat je er weer bent, en dan gelijk met zo'n prachtig kaartje, veel succes met je kroon, driemaal is scheepsrecht laten we hopen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gelukkig dat je er weer bent, maar jij treft het maar niet met alles.
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt helaas ben ik al door dat mooie papier heen.

    gr,Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sandra,

    Wat een schitterend mooi kaartje, helemaal geweldig.
    Wat moet jij een energie bezitten, wat je allemaal moe doen en mag doen.
    Ik wordt bij de gedachte al moe.
    Maar ik ben blij dat je de tijd hebt om al die mooie dingen aan ons kan laten zien.
    Veel plezier bij Angelique.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje weer. Fijn dat je van je pijn af bent!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi meid!!

    Wat fijn om te horen dat het weer goed met je gaat en je lekker weer aan de knutsel bent.
    En wat fijn om te horen dat t met Niek ook goed gaat zeg! Dat is een hele opluchting.
    En je kaartje ziet er trouwens erg leuk uit!

    Oja...ik wens je alvast veel plezier morgen.
    En kijk nu al weer uit naar je volgende kaartjes/projectjes.
    Ps wanneer is de volgende workshop bij jou trouwens weer? hahaha. Neej grapje hoor, maar vond het wel erg gezellig!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi, mooie kaart weer hoor, wat vervelend met je kroon ik kan er over mee praten heb twee kronen op mn voortanden , moet ook 2 keer vervangen worden was de maat niet goed en ook idd de kleur balen, en het voelt al zo lekker het erop en afhalen,, nou ik wens je morgen een leuke dag toe en sterkte meis met de tandarts van de week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wouw schitterende kaatr sandra
    echt geweldig
    fijn om te horen dat het weer iets beter met je gaat
    veel plezier morgen
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw wat een super kaartje
    geweldige kleur
    prachtige bloemen
    gelukkig gaat het goed met je hand
    fijn dat het met niek ook goed gaat
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart weer!
    Succes met je kroon en heeeeel veeeeeel plezier morgen! (maar dat zal vast wel lukken toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie kaart
    ben blij dat je weer van de pijn af bent hoor
    want niet kunnen freubelen is toch ook wel een straf
    heel veel lieve freubel groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn voor je Sandra,dat de pijn nu over is,heeft toch nog lang geduurd zeg.
    Je kaart is prachtig,lief afdrukje,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.
    Morgen een hele gezellige dag bij Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt en wat fijn dat je nu van de pijn af bent. Ik heb er al zin in morgen dus hopen dat het weer ook meezit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou meid en hoe ben je terug wat een schitterende kaart en dat papier is zooo mooi we hebben nog een klein beetje en daar zijn we zuinig mee.
    HJet beste met alles wat een gedoe zeg.

    gr annnemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Sandra,
    Fijn om weer van je te horen en dat je pijn weg is. Je laat ook direct weer een leuke kaart zien. De bloemen heb je heel mooi gemaakt.
    Sterkte met alles, je bent wel druk in de weer met artsen )-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijn dat de pijn weg is en dat het goed met je gaat, ondanks je kroon. Je kaartje is er schattig en super mooi! Veel plezier bij Angelique morgen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gezellig dat je weer terug bent. Je kaartje is schattig Sandra!
    Hoop dat het eindelijk goed komt met je kroon. Ik ben vorige week voor 2 kronen naast elkaar geweest. Pff..een afspraak van 1 1/2 uur... En volgende week mag ik terug en worden de kronen geplaatst. Hoop dat het in ene keer goed gaat.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow wat een schitterend kaartje Sandra.
    En die bloem is echt super mooi.
    Sterkte met alles en een gezellige dag bij Angelique.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Sandra,

    Wat leuk om weer iets van jou te horen! En wat een super kaart, zeg! Wat een prachtig papier! Het afdrukje is ook al zo'n schatje! En die bloemen! Hoe heb je dat gedaan?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fijn dat alles met jullie weer beter gaat Sandra! Een mooi kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Sandra, wat fijn dat je geen pijn meer hebt aan je arm! Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.Ik vind de stempel erg leuk. Wij vieren zondag Sinterklaas en morgen komt hij op school. Dylan is nu wel een beetje zenuwachtig :-)
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je bent weer terug! En hoe zeg. Tjee wat een supermooie gave kaart en ohh zo mooi ingekleurd.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mooi kaartje, goed te horen dat je arm weer de goede kant op gaat. Succes bij de tandarts en veel plezier met de sint vieringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtig hoor Sandra, ben blij dat je weer terug bent met je prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Erg mooi Sandra!

    Ik mis je echt in mijn team, maar ik begrijp je goed hoor, maar je maakt nog steeds geweldige kaarten.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen