dinsdag 14 december 2010

en nog meer kerstkaarten







Zo nu maar hopen dat ik deze snelheid aan kan houden want ik loop best wel achter,

Hieronder nog 1tje in het sepia en ik ben nu met nog 3 sepia kaartjes bezig want die afdrukjes heb je het snelste ingekleurd en dus is een snellere productie mogelijk( bloos) De aankomende dagen zullen nog meer kerstkaartjes dus voorbij komen.


Zo ik ga weer snel verder, de kindjes liggen net in bed behalve Teun , maar hij is heerlijk in zijn nieuwe jumpstoel aan het spelen .
Verder wil ik geertje heel erg bedanken voor deze award
Ik waardeer het enorm
Fijne avond allemaal en tot morgen





23 opmerkingen:

  1. Nou Sandra,ziet er goed uit hoor,laat de rest maar komen
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,

    Nog bedankt voor je felicitaties, prachtig kaartje heb je weer gemaakt, leuk dat sepia!.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstkaarten Sandra!! Ik ben gelukkig klaar voor dit jaar. Ben alweer bezig voor volgend jaar!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi snel of niet ze blijven prachtig, en succes met de rest, maar met die turbo erop moet dat lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al maak je ze in sepia het blijft altijd een hele klus en ook die zijn erg mooi.
    Welke bruine kleur inkt heb je daarvoor gebruikt,ik vind ze super mooi.

    Succes met je volgende en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer erg mooi uit Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Sandra,lief die stempels,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes! Vooral die sepia!
    Groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Sandra, mooie kleuren.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauh je gaat lekker zo. Ze zien er alletwee weer prachtig uit. Mooi zo alletwee in dezelfde kleuren blijvend.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn allebei prachtige kaarten, en die kleurtjes......

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou je gaat ons maar "vervelen" met je kerstkaarten hoor, ik geniet er in ieder geval van om steeds weer die leuke creaties van je te bewonderen...Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra,

    Wat een leuke kaarten! Vooral die bovenste vind ik erg mooi geworden ennuh... zo hé, die heeft veel post!! Ha ha!! Succes met alle kaarten, maak jij allemaal unieke kaarten? Ik heb niet voor de gehele familie zelf kaarten gemaakt dit jaar, wie weet volgende jaar?

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sandra,
    Aan jouw berichten en mooie kaarten te merken, is je arm weer goed genezen. Gelukkig! Jammer, dat je hobby zo in gedrang komt, als je pijn hebt, toch?!

    Je hebt de smaak weer goed te pakken, mooie kaarten! Succes met de rest, groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sandra

    schitterende kaartjes heb je weer gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sandra, ik heb vanavond ook lekker zitten kleuren en voor het eerst ook één in sepia, maar de kaartjes zijn nog niet gemaakt, dat komt morgen. Ik vond het best lastig moet ik zeggen, alles in één kleur. Ik vind jouw kaartje weer prachtig hoor!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaartjes !!!
    Succes met de produktie!!!!
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind ze weer erg mooi geworden hoor, zeker die Sepia kaart, ga het toch ook eens proberen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind ze weer superleuk!!!Kom maar op met de volgende,mij verveel je er niet mee

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super mooi, heel mooi ingekleurd en prachtig papier !!!

    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterende kaarten sandra
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen