dinsdag 14 december 2010

een sepia kerstkaart

gister helemaal vergeten dit kerstkaartje te laten zien die ik ook voor winnie en vincent heb gemaakt. Ik heb deze met de aquamarkers ingekleurd gestempeld met bruine strazon inkt om het sepia effect beter te kunnen benadrukken. Ik vind het een erg leuke techniek dus de volgende kerstkaartjes zullen er ook wel zo uit zien denk ik.( hihi) Ik ben er nog lang niet met mijn kerstkaarten en denk dat het me ook niet meer gaat lukken maar we blijven ons best doen. De kaartjes die ik klaar heb liggen zal ik toch maar vast op de post doen dan heb ik dat in iedergeval al weg.

24 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan. Mooi dat sepia effect.
    Wat een werk he al die kerstkaartjes. Wil ook komende dagen nog proberen er een aantal te doen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blijft mooi dat sepia, en je kaart is ook weer helemaal toppie..succes met de rest van de kaarten...Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer heel gaaf uit Sandra!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is dit kaartje in die sepia kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super deze kaart, knap hoe jij die kan maken in één toon.

    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje Sandra. Een hele andere style die ik geweldig vindt. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer helemaal leuk!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje,heel mooi,mooie kleuren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Sandra,lief dat stempeltje.
    Meis wat kan jij toch mooi inkleuren,prachtig.
    Mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan in Sepia . Hou ik wel van!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje deze Edwin blijft toch heel leuk.prachtig in die monochrome kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Sandra, wat een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een mooi kaartje..en gewaagd alleen maar in bruintinten. Wel een leuke uitdaging..

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart is dit. En wat een leuk idee om de kaart helemaal in sepia te maken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooi kaart Sandra!! Prachtig dat sepia!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart, super die tinten en een hele toffe lay-out.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen