donderdag 16 december 2010

een kerstkaart met een kleine verrassing











en krijgen jullie al genoeg van mijn kerstkaarten , ik hoop het niet want er zullen nog wel enkelen volgen. Deze kerstkaart is voor een goede kennis van arno van zijn werk. Hij heeft ook ozijn trouwauto uitgeleend en gereden toen wij gingen trouwen 7,5 jaar geleden.
in het vakje heb ik bloemzaadjes ingedaan ,

verder wil ik jullie deze foto nog even met jullie delen. Gisteren was een vriendje van rens spelen en zij willen dan altijd buiten timmeren en klussen dus ik ben met hun samen aan de slag gegaan. We hebben stijgerplanken aan elkaar gemaakt 8x5 m en daarna een zeil gehaald bij de formido en dan nog even vullen met water en nu maar wachten en wachten en wachten op heel veel vorst en dan kunnen mijn mannekes thuis schaatsen. Zo kunnen ze toch genieten van hun schaatsjes en wij genieten van hun en de kleintjes kunnen lekker warm binnen blijven.

let niet op de rotzooi in de tuin maar man lief zit nog steeds thuis met zijn rug en helaas zal het waarschijnlijk nog wel even duren voordat hij weer mag werken . Dus alles blijft dan liggen hé
zo dadelijk hopelijk mijn laatste afspraak bij de tandarts en daarna met niek na de zwemles . En dan maar hopen dat ik vanavond nog verder kan met de kerstkaarten want de tijd begint te dringen. De eerste lading gaat dadelijk op de bus.
fijne donderdag allemaal
liefs sandra

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtwerkstuk heb je weer gemaakt. En wat super om over een paar dagen, een priveschaatsbaan te hebben.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kaart Sandra, echt mooi. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige creatie meis
    leuk idee zo in je tuin een schaatsbaan te doen
    hopelijk kunnen de jongens snel schaatsen, LOL
    succes bij de tandarts vandaag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje erg leuke stempel,en ja laat de vorst maar komen kunnen we heerlijk schaatsen de sneeuw mag dan wel weg blijven van mij.
    Fijne dag nog

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is het geworden. Jij zit ook altijd vol met leuke ideeen. Nu weer een mini ijsbaantje voor de kids gemaakt. Super zeg.
    Groetjes Brenda en Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk project erg mooi papier helemaal topie groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart Sandra en wat goed van je dat je buiten met de kinderen aan de slag bent gegaan. Dat vonden ze vast erg leuk. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten wat een leuk idee de bloemen zaadjes!Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Sandra!
    En een superleuk idee, de schaatsbaan!
    Hoop dat ze er gauw lekker op kunnen schaatsen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whow wat een prachtig origineel kaartje is dit, en wat gaaf een eigen schaatsbaan in de tuin, vind het een geweldig idee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sandra,

    Wat een schattig kaartje vind dit zelf het leukste stempeltje van de kerst. Heb ik de laatste dagen al een paar keer aan dit afdrukje moeten denken,heb al 2 keer de lampjes uit onze volle kerstboom moeten halen nou dat is me wat.

    je werkstuk is weer prachtig.
    En nu maar hopen op vorst zodat de jongens lekker kunnen schaatsen super bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Sandra, en wat ontzettend leuk een ijsbaantje in de tuin voor de kinderen. Ik duim met je me voor veel vorst! Kunnen ze lekker genieten in de kerstvakantie.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterende kaart Sandra!
    En wat een leuk idee om een ijsbaan thuis te maken. Nu maar hopen op vorst maar het lijkt erop dat we eerst sneeuw krijgen...
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zeer leuke kaart!!
    en wat een leuk idee, die schaatsbaan! Nu idd maar hopen dat het snel gaat vriezen! Hier regent het al heeeeeeel de dag! Wou dat het sneeuw was, is toch een leuker gezicht!!
    gr Marleen
    ps... de schaatsen liggen hier ook nog steeds hoor, we hopen nog wel een x te kunnen schaatsen, maar ja... wanneer??

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Sandra, een leuk idee er wat in doen.
    Slim van jou dat de kids straks in de tuin kunnen schaatsen geweldig.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een heel leuk kaartje sandra
    en ik kom ook schaatsen hoor hahaha
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje en wat super die Schaatsbaan in wording!! Erg gaaf!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Sandra wat een super schaatsbaan hebben jullie gemaakt! Jij bent ook echt van alle markten thuis he! hihi! Ik duim voor jullie dat het snel hard gaat vriezen! (bij jullie dan hoor, van mij mag het hier dooien!) Je kaartje ziet er weer super uit! Ik heb de kaartjes ook net de deur uit, pff best een klus he! Heb ook niet zoveel zelfgemaakte kaartjes kunnen maken maar ja, ga gewoon door nu voor volgend jaar. Ben nu nog druk met kleine kerstkadootjes, ook leuk hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart hoor Sandra! Ik vind de swirl op de voorkant zo gaaf!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuke kaart !!!!

    en super een eigen schaatsbaan ...als de vorst wat mee wil, maar dat gaat wel in orde komen.
    Hier is het intussen weer heel hard aan het sneeuwen.

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje! En wat een superleuk idee Sandra! Als het echt lukt is dat toch keigaaf!
    Ik weet nog wel een volgend bouwsel voor de jongens...een koek en zoopie tent!! haha
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik het kei leuk om naar je kerstkaarten te kijken, dus mij gaan ze niet vervelen!
    Hoe gaat het met de aqua markers?
    Wat gaaf als de jongens dadelijk een eigen schaatsbaan hebben, Top!! ; )

    Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sandra,schitterend weer hoor!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sandra, weer zo'n prachtige creatie, supers hoor! Hoe maak je daar toch tijd voor met al die kleine mannen om je heen?
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuk idee van de schaatsbaan zeg. Je kaart is prachtig. Ik hoop ook nog het weekend de laatste kaartje af te maken.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk kaartje! Wat een goed idee van die schaatsbaan! Leuk bedacht! Doet me denken aan vroeger, toen mijn tante de stoep achter hun huis liet vollopen met water en mijn nichtje en ik op botjes achter een stoeltje door de tuin schaatsten. Helaas hebben wij maar een balkon van 1 bij 3. Even aanzetten en ik lig bij de onderburen op het balkon. Toch maar niet doen he?

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. vervelen? Nee, hoor, kom maar op met je kaartjes (-:
    Leuk, die schaatsbaan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat eem super mooi kaartje en wat een leuk idee
    om een schaatsbaantje in de tuin te maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kerstkaartje Sandra! En wat leuk dat je kinderen in de tuin kunnen schaatsen, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik vind het weer een prachtig kaartje geworden!
    En een prive-schaatsbaan,ik ben jaloers,haha.Had ik maar zo'n grote tuin,vind het echt een geweldig idee.
    Maar gelukkig hebben wij een vaste schaatsbaan hier in Gent,dus we kunnen elke winter schaatsen

    groetjes,marika

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wouw schitterende kaart sandra
    echt super en wta creatief bedacht van de boys geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart heb je gemaakt Sandra!! Helemaal super!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen