donderdag 27 mei 2010

werktekening van het vrolijke doosje



In het berichtje hieronder zie je mijn voorbeeld van dit doosje
Deze werktekening bestaat uit 2 delen dit komt omdat het anders niet op een schrapvel past of op a4 formaat uitgeprint kan worden( dan wordt het echt een heel klein doosje)
Ik heb de originele grote aangehouden. ik denk dat het voor zich spreekt dat de plakrand met 1 daarop aan het andere gedeelte van het doosje verlijmt moet worden waar ook een 1 op staat, en vervolgens zo ook met de 2. Ik heb hem gelijk op design papier gelegd want dan heb je snel een mooi resultaat.
Veel plezier met deze werktekening en ik zou het erg opprijs stellen als je me ff laat weten als je er 1 hebt gemaakt zodat ik hem kan bewonderen
Nu moet ik vandaag of morgen nog aan de freubel ivm een kaartje voor rens afzwemmen maken en onze buurjongen doet dit weekend zijn communie dus er komt snel weer wat op mijn blog.

7 opmerkingen:

  1. Ben jij er ook zo een die tot ergenis van de man des huizes alle soorten doosjes bewaart om al mal te gebruiken? Hij is wel leuk je doosje en idd wie wat bewaard heeft... heel veel rommel hihi...Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een heel mooi doosje. Ga ik zeker ook eens maken. Ik zet hem bij mijn favorieten want momenteel heb ik er geen tijd voor.
    Bedankt hoor voor de beschrijving.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je Sandra dat je dit patroon met ons delen wilt. Toch handig als je steeds alles bewaart..hihihi..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, wat leuk weer. Ga ik zeker een keertje maken. Jij bent zo handig!! Moet ook maar eens doosjes bewaren. Goed idee.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je dat je het voor ons op
    je blog hebt gezet ik heb het gelijk
    opgeslagen want die ga ik zeker een keer
    maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de beschrijving, ik ga het zeker een keer maken.

    liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen