vrijdag 28 mei 2010

een kaartje zonder tekst







Hoi allemaal,
Gisteravond toen ik met rens en niek terug kwam van de zwemles ben ik met dit kaartje begonnen en na nog geen half uurtje had ik hem klaar , soms dan komt het uit je vingers en soms dan blijf je aan het schuiven en schuiven en dan wordt het nog niets.

Het papier had ik nog liggen maar waar het van is durf ik niet te zeggen weet alleen dat het uit een papierblokje kwam. verder heb ik een kant en klaar afdrukje gebruikt en onder in de hoek kan ik nog een tekst stempelen maar dat doe ik pas als ik weet voor wie het kaartje is, heb inmiddels zo veel kaartjes met al iets erop gestempeld en dan komt het soms net niet uit bij de persoon aanwie je het wil geven dus dan maar even tekstloos.

verder moet ( wil ) ik voor rens een kaartje maken omdat hij morgen voor B mag afzwemmen en een kaartje voor de buurjongen pak ik uit mijn voorraadbak,( hihi wordt die ook eens leger)

Rens en niek hebben vandaag sportdag tot 2 uur en na de sportdag heeft rens gelijk een kinderfeestje dus lekker druk voor hem, niek zal wel op de bank ploffen na de sportdag want je merkt bij hem toch nog de nasleep van vermoeidheid door de narcose.

maar goed we hebben dus nu een heerlijk ochtend zonder haast om optijd op school te zijn.Morgen wel weer een drukke dag en dan hopelijk de rust weer inzicht.

fijn weekend allemaal

liefs sandra

21 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,je heb gelijk hoor met al die teksten,ik laat ze ook maar even blanco.
    Je kaart is wel heel mooi geworden.
    Geniet van deze rustige dag.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is het een prachtig kaartje geworden,ik ken het gevoel soms glijden de creaties zo uit mn vingers en zo ligt het dagen op mn bureau.Je hebt mijn favorieten papier gebruikt,namelijk van Basic Grey uit het blok offbeat.
    ben verliefd op het plaatje dat je gebruikt hebt heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat he als de creaties zo uit je vingers glijden, ik kan daar echt van genieten. je kunt soms uren over een kaartje doen en dan vind je alles net even niet zo mooi als je wilt maar deze heb je schitterend gemaakt kan niet anders zeggen. Wens Rens succes voor morgen en we horen vast wel of die het gehaald heeft...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart meis, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt mooi kleuren comb, ik aat ook vaak een tekstje weg zo kun je het voor alle doeleinden gebruiken en als je het weet kun je er zo opstempelen toch.

    Fijn weekend,Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje,vind de kleueren heel mooi.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw wat is dit een schitterend kaartje
    en wat lekker he om af en toe een snel kaartje tussen door te maken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje zeg!

    Fijn weekend en succes voor rens voor zijn B diploma!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje Sandra met prachtig papier.
    Succes met het zwemmen voor je zoon.

    Fijn weekend,Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Sandra,

    Mooi is deze!! Dat plaatje is super, zeg, mooie kleuren en het papier ben ik helemaal weg van, ik ben echt gek op de vormen van die bloemen zo! Dat bruine papier vind ik ook erg leuk, ga gewoon eens Googelen of ik er achter kan komen, hi hi!!
    Hele fijne dag gewenst voor vandaag! En veel succes voor het afzwemmen van Rens voor morgen!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sandra,
    wat een lief kaartje weer! soms heb ik dat ook wel eens, dan heb ik een leuk kaartje, maar dat klopt de tekst niet. Je kaartje is dus ideaal.
    Succes morgen met het afzwemmen!!! Ben blij dat hier alles achter de rug is (Roan ABC en Sanne AB).
    Fijn weekend alvast en freubelse!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Sandra. Ik doe ook soms geen tekst erop omdat je dan op het laatst vaak weer een kaartje voor iemand moet maken en dan ontbreekt je de tijd..
    Heerlijk zo'n ochtend zonder stress. Morgen succes voor het afzwemmen!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schattig, Sandra!En wat leuk dat je het patroon van dat lieve doosje op je blog hebt geplaatst!
    Nu nog de tijd vinden....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Sandra wat een prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh wat een prachtig kaartje Sandra,lief afdrukje,prachtig papier.
    Meis wat heb je het toch druk,met je kids.
    Maar het is ook gezellig.
    Heb er ook 5 hoor,gelukkig zijn er 4 de deur uit.
    Maar dan krijg je weer aanhang erbij,en kleinkinderen.
    Als ze er allemaal zijn,net zoals afgelopen zondag,dan is de kamer ook vol,en druk.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. whow wat een schitterend stijlvol kaartje is dit, ook voor jullie een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Ik maak bijna nooit kaartjes zonder stempel, maar het ziet er wel heel leuk uit zo!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart Sandra prachtig.

    Succes voor je zoon met zwemmen morgen.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sandra, Heel leuk dit kaartje! Goed idee om er een keertje geen tekst op te zetten, zo kun je inderdaad eerst even kijken voor welke gelegenheid je het wilt gebruiken!
    Ik vind de kleurtjes erg mooi en het vogeltje zo lief.
    Fijn weekend en succes met alles!
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi, maar mét stempel houdt toch mijn voorkeur! Veel succes voor je zoon morgen met afzwemmen (haha, ineens schiet mij dat liedje weer te binnen wat ze bij ons altijd draaien met het afzwemmen, oma's/opa's..., misschien doen ze dat bij jullie ook wel) en natuurlijk een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sandra,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg.
    Mooie kleuren ook, ik ben gek op bruin/blauw.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen