dinsdag 2 februari 2010

best wishes




het dochtertje van mijn vriendin is 1 en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
had het papier van basic grey nog op tafel liggen en kon het dus niet laten om er nog een kaartje mee te maken.
is het geen geweldig afdrukje het is zo'n schatje ze hebben die ook als jongetje ( mo manning)

o was ik helemaal vergeten te vertellen. ik haalde eind van de middag de brievenbus leeg en toen zat er een envelopje tussen ge- adresseerd aan mij. ( altijd leuk) dus ik maak het open en wat zag ik tot verbazing een geweldig kaartje gemaakt door annemarie en marit met een geweldig stempeltje voorop van magnolia met een dikke buik. Ik heb hem aan mijn kast gehangen
ik wil jullie heel erg bedanken annemarie en marit voor dit ontzettend lief en mooi gebaar.

12 opmerkingen:

  1. das zeker lief! zulke post :) je kaartje is ook weer super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje heb je gemaakt! wat een lief afdrukje is dat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig kaartje is dit geworden.
    Leuk he zo"n onverwacht kaartje met de post Merit heeft hem gemaakt en morgen zet ze hem op de blog.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje prachtige stijlvolle kaart, en wat een lieverds die Annemarie en Marit om jou te verrassen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een sper leuke en mooie kaartjes
    heb je weer gemaakt en wat leuk om lieve
    post te krijgen. Wat schattig dat ze zo
    lekker in de sneeuw spelen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en het stempel is echt heel leuk.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief kaartje heb je gemaakt, en wat aardig dat je een kaartje kreeg ,leuk hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een liefje!
    schattig hoor
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  9. is een erg mooi kaartje geworden.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag dat kaartje al op hun blog verschijnen en er werd geen naam genoemd, maar moest meteen aan jou denken. Nou dat klopt dus! Leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen