dinsdag 5 januari 2010

creatie voor de 1ste challenge van scrapcards









De opdracht was een kaartje of creatie te maken : roze met een vleugje grijs of zwart.
Dit is mijn creatie geworden.
Ik zag dit op een blog van iemand alleen kon je daar niets in doen en ik dacht dat moet ik op een andere manier doen dus ik heb de voorkant zo gemaakt dat het eigenlijk een dekseltje is. Op deze manier kan ik er toch iets in doen op de foto staan snoepjes maar je kunt er ook een cadeautje in doen.
groetjes sandra

11 opmerkingen:

  1. Wauw wat is at schitterend mooi en die kleuren helemaal geweldig

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk ! Super gaaf !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer super leuk gemaakt!!
    inderdaar erg leuk om aan iemand te geven.

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whooow wat super origineel en schitterend gemaakt toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi vogelhuisje, kei leuk gedaan!

    Groetjes Marie-claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig dat je er wat in kan stoppen en open en dicht kan maken! de kleurtjes zijn ook megamooi!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Sandra dit is echt schitterend geworden! Heel erg leuk ook!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wat leukkkkkkkkkk toppie hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sandra, Echt super mooi gemaakt hoor! Erg leuk papier ook! Helemaal top!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Wow, die is leuk!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen